söndag 1 maj 2011

Mysig gårdag

Har precis kommit hem! Sov hemma hos min sötnos igår. Söt som han var, hade han fixat en överraskning, så jag var helt hajpad hela kvällen! Är så himla nyfiken alltid, så jag höll på att spricka. När vi kom hem till honom, höll han för mina ögon och såhär hade han gjort:



Dock syns inte de fina ljusen så bra, för jag tog bilden med blixt. Men så himla fint av honom! Har haft det rätt stressigt på sistone, så han tyckte att jag förtjänade lite avslappning. Finns det något gulligare? Många uppskattar bara de "stora" sakerna, som bio, resturang och så vidare - men jag personligen uppskattar små saker som detta. Det är ju sånt man kommer ihåg!

Så idag, tänkte vi sticka ner och se demostrationer - men det var ju helt blåst? Inte en polis eller nynazist någonstans. Haha! Jättetråkigt ju, så vi gick till knallemarknaden istället och tittade runt. Dock fick jag åka hem en liten stund senare, eftersom han ska se fotboll ikväll. Kommer bli så himla tomt, usch! Idag ska vi också äta vår sista kebab - imorgon blir det hårda tag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar