tisdag 17 maj 2011

Behövs en radikal förändring, no doubt about it...

Bloggar man, brukar man oftast läsa andras bloggar - iallafall jag! Och jag får alltid inspiration när jag läser vissa bloggar. Har ju bloggat rätt länge nu, och jag vill dra åt mig fler läsare, utan att varken vika ut mig eller provocera.

Så igår tittade jag runt lite på olika bloggar, allt från fjortisbloggar till vuxenbloggar, ihopp med att hitta inspiration till inläggsstruktur, bilder, header, färger - allt. Min blogg kommer så klart alltid vara som jag vill ha den, eftersom att det är jag som ska känna mig bekväm med den. Och känner jag mig bekväm, så blir läsare intresserade.

Har ni förslag, vad det än gäller - så skicka en kommentar till mig! För jag är behov av radikala förändringar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar