onsdag 25 maj 2011

Pluggdag - yepp!

Tog ledigt idag från skolan eftersom jag verkligen kände att det behövdes! Har ton med plugg, och jag kände att det gick före att slösa 3 timmar på redovisningar från 3:orna. Kanske rätt respektlöst, men ibland måste man prioritera sitt liv först.

Så jag och Kristoffer stack först ner en snabbis till stan och fikade. Har ju varit förkyld nu, så har inte kunnat gymma. Nog med skuldkänslor man får när man äter en bakelse eller? Usch, längtar tills jag inte är sjuk längre! Blir så rastlös av att inte få träna, hemskt! Men sen stack jag hem och gjorde klart min uppgift.

Just nu är min Kristoffer på körskolan och kör, duktig som han är! Ska in i duschen så jag är ren och snygg inför balen imorgon. Ska såklart ner och titta på min tjusiga pojke! Hihi, men först ska jag vila, nu när jag har några timmar över. Hejsvejs!

Kristoffer köpte denna färsha sommardoften från Ralph Lauren!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar