tisdag 3 maj 2011

Hälsoinlägg 3/5

Vilken dag.. helt ärligt. Hela dagen har varit så upp och ned - nästan inget har gått som det borde. Skoldagen var så otroligt lång, så det går inte att mäta. Sen hann jag inte med någon frukost, så jag gick på tomgång från 7.00 - 11.15, vilket var rätt tufft. Så fick en grym huvudvärk av den kombon.

Så, jag kom hem med Kristoffer. Vi åt lite (berättar mer om det sen) och sov middag för att jag skulle orka gymmet sen. Dock mådde jag så dåligt så när Kristoffer skulle väcka mig så vaknade jag inte, så jag sov för länge och missade gymmet. Superkul .. verkligen, typiskt mig. Men vad gör man? Det betyder ju bara att jag var otroligt utmattad.

Så varken kosten eller träningen har gått bra idag. Dock finns det ju sådana dagar. Idag har jag ätit:

- Kycklingsallad med lite pasta
- Pyttelite sjömansbiff
- Egengjort fetaostsallad (berättar mer om det imorgon)

Nu kommer snart min babe, men ska först äta lite sallad till. Ska egentligen inte äta vid denna tiden, men det är nyttig mat och jag ska inte lägga mig riktigt än, så det hinner smältas. Imorgon blir det spinning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar