söndag 8 maj 2011

Back to reality...

Söndagar - usch. De är så jobbiga. En dag mitt emellan vardag och helg. Måste lägga sig hyffsat tidigt för att gå till skolan imorgon. Men vafan, man ska vara glad att man ens kommer upp ur sängen på morgonen...

Så, som jag nämnde i mitt senaste inlägg, så har jag inte velat blogga så mycket i helgen eftersom jag har behövt en välförtjänt paus. Har varit en hektisk vecka med jättemycket plugg, träning och sånt. Ibland måste jag få varva ner, eftersom jag går på högvarv 6 av 7 dagar...

Så jag och Kristoffer var och såg Fast And The Furious 5 för att koppla av. Den filmen kan jag verkligen rekommendera om du gillar vapen, aciton och bilar. Grym film! Sen var vi hemma och bara tog det lugnt. Preics det som vi gjorde igår med. Vi var helt slut, så vi försökte göra så lite som möjligt och  bara vila upp oss inför nästa vecka.

Så, ett sammanfattande hälsoinlägg kommer ikväll! Ska även mäta mig och så idag tänkte jag, det var ett tag sedan. Så, nu ska jag städa och sedan till badhuset med älsklingen. Men innan dess, ska jag ta ett pass på gymmet. Ha det så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar