söndag 1 maj 2011

Jag presenterar...

Då är det skola imorgon då. Som vanligt, har helgen gått förbi väldigt fort. Men det är bara på det imorgon, för det är ju inte bara skolan som börjar - utan mitt "nya" liv för 1 månad framöver. Ska träna olika muskelgrupper samt kondition varenda dag förutom lördag, fram tills den 31:e maj. På den tiden, ska jag gå ner lika mycket som jag har gått ner på 4 månader - 6 kilo. Då har jag nått målet - 12 kilo!


Så, från och med imorgon och en månad framöver, kommer min blogg göras om en till en hälsoblogg! Ungefär som jag hade det innan, fast ännu mer träningsinriktiad. Med massa tips och såklart; min viktnedgång. Hoppas ni är lika taggade som jag är!

Detta är min drömkropp. Dock kommer jag inte se ut så om 6 kilo, men det är en bra bit på vägen! Och jag tog bilden från google - jag äger den inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar