tisdag 3 maj 2011

Kristendomen vs. homosexualitet

...sitter jag och skriver om just nu ; "Etikuppgift Religion A". Har varit otroligt koncentrerad hela dagen och känner att jag faktiskt har fått något gjort. Det var ett tag sedan jag kunde koncentrera mig såhär bra, så jag är glad att den onda cirkeln har försvunnit.

Annars är jag otroligt hungrig. Hann inte med någon frukost alls i morse och har haft lektion fram tills nu. Ska äta en sallad med min vän Evelina. Dock höll jag på att glömma matkortet hemma - vilket resulterar att jag inte får någon mat på nästan hela dagen. Fast Kristoffer var snäll och hämtade åt mig, läser du detta vännen; Tack så himla mycket för att du finns! <3

När jag har slutat skolan blir det gym i en timme och sedan träffa Kristoffer. När man är kär så känns en minut som 10 timmar. Isåfall har jag varit ifrån min älskling i snart 600 timmar :( Usch! Haha!

P.S - är så jävla trött på falska människor. Folk som vänder ryggen till när det kniper; er vill jag inte ha att göra med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar