lördag 30 april 2011

Från och med måndag!

Sitter och äter en chockladkanin och dricker en burkläsk. Lördag - myes! Men från och med måndag ska det ske ändringar. Både för mig och för min pojkvän Kristoffer.

Jag har varit jätteduktig med min träning, det måste jag själv säga. Jag har gått ner runt 6 kilo, och det är jag nöjd med. Men jag har runt 9 kilo kvar att gå ner innan jag är nöjd. Just nu äter jag rätt okej och jag tränar bra, men det är inte tillräckligt.

Så jag ska köra på en intensiv månad. Jag ska träna VARENDA dag utom lördag, samt att INTE äta något överflödigt socker/fett, samt snabba kolhydrater. Visst, det är inte så bra att göra så. Men så länge kroppen får NÄRINGSÄMNEN och jag äter rätt, så är det ingen fara.

Kristoffer ska följa min "diet" - sluta äta godis och chips samt cola. Heja på oss, ni får uppdatering varenda dag om det från och med måndag! Så ikväll blir det sista kräng med godis, hihi. Känner mig fett peppad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar