fredag 27 maj 2011

Schönest Wochenende!

Om det stavas så? Tysk stavning är inte min starka sida, direkt. Haha! Hade tre lektioner idag, och varje avslutade 3 kurser! Känns konstigt att inte ha någon idrott längre, men rätt skönt faktiskt. Skolidrotten har aldrig varit min favoritämne direkt.. usch.

Igår var jag nere i stan och tittade på alla fina studenter! Är så avundsjuk, själv har man ju 2 år kvar. Men jag och min mamma samt syster åkte ner för att titta på min älskling, som var så himla fin! Stolt över honom, världens finaste! Så ikväll ska vi fira lite med chips och sånt gott.

Sen, vill jag bara tilläga - jag har ätit rätt fel kost denna vecka + inte tränat någon, och ändå gått ner 1 kg? Kanske är det "den som skrattar bäst skrattar sist?". Vi hoppas att vågen stannar där tills min förkyldning har gått bort iallafall!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar