tisdag 24 maj 2011

Back on track!

Var hemma från skolan igår eftersom jag drog på mig en riktigt fet förkyldning från min elaka pojkvän, som smittade mig :/ Haha! Men nu är jag tillbaka i skolan igen och har påbörjat min fruktansvärda hemtenta som ska vara klar v.23. Blev lite förbannad idag när vår samhällskunskaplärare inprincip skällde ut klassen för vi inte hade lämnat in halva hemtentan, precis som om vi var för lata. Ursäkta, säger jag då, vi har bara haft religion, Idrott och hälsa, nationella prov och engelska. Tro mig, varenda en hade gjort klart den om vi hade haft TID.

Min älskling ska se HIF - MFF idag, så jag är själv hemma tills 23.00, ungefär. Sedan kommer han till mig och ser en film, eftersom jag inte börjar fören 12.15 imorgon, härligt! Under tiden, ska jag storstäda mitt rum och plugga satan i det. Älskar att vara effektfull! Heja mig ;)

Nu ska jag hem och äta lite. Sedan ska jag påbörja veckans städpass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar