söndag 8 maj 2011

Sammanfattande hälsoinlägg av första veckan!

Sådär ja. Nu har jag tagit mig en dusch efter en timme på gymmet! Riktigt skönt, svettades ut godiset jag åt i helgen. Haha! Mitt samvete är mycket lättare nu, haha ;)

Så, i helgen "syndade" jag lite. Men det ska ni veta, att det är helt okej att göra det. Det handlar bara om att göra sig av med det man åt också, så att man inte sitter på rumpan och inte rör sig. Det är då det sätter sig på kroppen och blir till onönskad viktuppgång. Så upp och rör er! Visste ni att ett litet 50 gram chocklad, tar 30 minuter att förbränna på löpbandet?

Idag har jag ätit:
- Youghort med banan
- Egengjord kycklingsallad (fetaost, bladspenat, pasta, kyckling, soltorkade tomater)

Till kvällsmat blir det havregrynsgröt eller något liknande. Nästa vecka är det träning varenda dag förutom på lördagen. Tänk på, att det är inga problem att gymma ofta - bara man tar det lugnt. Att pressa på musklerna tar bara sönder dem. Kondition är bra att köra varenda dag. 30 minuters vardagsmotion och 2 timmars extramotion behöver kroppen! Och nu när det är så fint väder, så finns där ingen ursäkt att klaga på vädret, svensson-Sverige ;)

Så jag har gått ner c.a 2 kilo på 5 dagar - genom att kontrollera kaloriintaget och träna ofta! För er som säger att sallader är bullshit, kan jag bara säga - jag har inte varit hungrig en enda gång denna veckan. Kan förresten med stolthet säga att inga par av mina byxor passar...


OBS; DETTA ÄR INTE MIN SALLAD, OCH JAG ÄGER INTE BILDEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar