måndag 30 maj 2011

Läger imorgon...

Just nu, borde jag egentligen vara på camping med min klass. Men fick ett sammanbrott igår, eftersom jag inte har några vänner i klassen. Vi skulle dela in oss 4 och 4 i tälten, men eftersom ingen vill sova med mig, hade jag bara blivit utskrattad och sist vald. Inte roligt.

Min mamma ringde idrottsläraren och frågade om det fanns någon lösning, och det fanns det - att jag fick åka med nästa klass som ska åka imorgon. Så jag åker med dem istället, känns lite bättre. Är dock fortfarande inte helt bekväm med tanken att sova ute. Men det är bara en natt som tur är. Försöker vara så positiv som möjligt för att underlätta hela situationen. Fungerar inte så bra, dock.

Så nu är Kristoffer iväg på Sofiera med sin klass. Vi ska träffas sen, eftersom vi grälade lite igår och han blev magsjuk. Dessutom gick mitt premium på Spotify ur igår, så måste köpa nytt. Den gratisgrejen suger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar