onsdag 18 maj 2011

Bye bye Helsingborg!

Nu är det drygt en timme kvar tills vi ska ner till knutpunkten och ta tåget till Stockholm! Det ska bli så skönt att få komma ifrån Helsingborg ett tag, förutom att jag inte får träffa Kristoffer på ett tag :/ Kommer bli så ensamt utan honom, min fina pojkvän <3 Men det kommer gå bra! Ska först ta tåg en bit (var det till Hässleholm...?) och sen byta till nattåg där som går vidare till Stockholm. Sedan ska vi upp 06.00! Tidigt tidigt, pju! Haha, men det finns så mycket att se, så det måste börjas i tid!

Där finns internet på vandrarhemmet där vi ska bo, men jag är inte säker på hur bra det kommer fungera. Så det finns en risk för att det inte blri så mycket bloggande fram tills söndag, men det kanske ni står ut med? Haha! Jag ska ha det jättemysigt och ta det lugnt! Vi synes och höres på söndag!

Stockholm! Here we come!

Älskar min finafinafina Kristoffer! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar