måndag 2 maj 2011

Huvudvääääääääääääääääääääääääääääääärk

P.S DET KOMMER ETT HÄLSOINLÄGG INNAN JAG GÅR TILL SÄNGS - DOCK INGA BILDER ÄN, DÅ JAG INTE HAR INSTALLERAT MIN TELEFON PÅ DATORN ÄNNU P.S

Alltid när det är kvavt/tunn luft ute får jag sån otrolig huvudvärk. Precis som jag "känner" på mig att det snart ska åska. Brukar ta någon värktablett ibland, men det kommer alltid tillbaka efter en stund igen. Vill bara det ska braka loss med en sån jävla åska! Så himla mysigt är det med åska, tycker ni inte?

Idag har jag varit i skolan och det gick faktiskt bra. Kunde förvånande nog koncentrera mig på mattelektionen för första gången på flera veckor. Dock är nationella proven snart, och med en sån **-lärare jag har, så kommer det nog aldrig gå vägen - tyvärr.

Efter skolan träffade jag Kristoffer och han bjöd mig på en sallad. Snällis han är va? Finaste Kristoffer <3! Sen följde jag med honom på hans övningskörning. Är så stolt över honom! Snart ska vi köra världen runt och skita i allt  här hemma. Om det bara vore så...

Nu ska jag snart till honom igen och stanna där över natten. Hoppas på åska - blir så mysigt då! Nu ska jag fixa i ordning lite. Imorgon blir det förhoppningsvis Väla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar