lördag 28 maj 2011

Gnälliga kärringar på bussen: Är något jag verkligen hatar. Det kryper i hela kroppen på mig! Det jag hatar allra mest, är de äldre, speciellt damer, i 50 - 65 års åldern som sätter sig längst ut i ett bussäte för att ingen annan ska sätta sig bredvid. Men om man då själv skulle göra likadant, får man utskällningar och blir kallad för "dagens ungdomar...", men behandla oss med lite respekt, så får ni det säkert tillbaka! Jag brukar ALLTID offra min plats för de äldre men när de sätter sig längst ut och ser stroppigt på alla som går förbi, snetänder jag. Usch vad jag hatar dubbelmoral!

Falska människor: Tror jag nog att ingen gillar. Jag hatar de som ler en upp i ansiktet och ska vara så jäkla snälla, men när man sedan vänder ryggen till känner man blickarna och hur de snackar om en. Jag hatar det! Jag står fan hellre ensam än lever på lögner från människor som inte har någon respekt.


Helg: Nu när det är 2 veckor kvar till skolan är det mycket som ska fixas och donas. Inte minst allt skolarbete som lärarna har planerat lite dåligt - så allt hamnar på samma veckor. Därför, är det så himla skönt när man vaknar på fredagmorgonen och vet att det är sista skoldagen för veckan. Älskar helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar