onsdag 11 maj 2011

Dålig, extremt dålig, uppdatering

Sitter och pluggar religion så att det står mig upp över öronen. Det är också därför jag inte har uppdaterat så mycket varken igår eller dagen innan. Har så mycket skolarbete. Det är precis så att jag hinner äta, träna och träffa Kristoffer 2 timmar, innan nästa skoldagbörjar. Men personligen, gör det mig inget eftersom jag älskar "stress" i skolan - iallafall den bra stressen. Får mycket gjort! Så därför blir det nog inte så mycket uppdatering, men jag gör mitt bästa.

Kan bara säga, att det går bra med min träning och diet. Håller planeringen, har och har hitills gymmat varenda dag! Äter goda sallader och mår prima. Ikväll är det ett rått spinningpass som gäller ;) Vi hörs när vi hörs, kära bloggläsare! Nu - åter till religionen. Peace out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar