torsdag 12 maj 2011

Ensam stort sätt hela dagen med en höööööög av läxor!

Är det inte sjukt hur man vänjer sig vid en människa egentligen? Är van vid att träffa Kristoffer varenda dag, faktiskt. Och nu när han ska vara på fotboll hela dagen, blir jag lite ledsen, haha. Fast jag ska verkligen inte klaga egentligen, vissa träffas bara någon dag i månaden! Allt är relativt i guess..

Så skoldagen var rå, riktigt tuff. Tysk fet tjock grammatik i en timme, följt av hårt plugg i engelska. Dock var det frågesport efter lunchen, och den kammade jag och min vän Oskar hem! Så jävla bäst! Sen var det en timmes matte. Istället för att räkna hittade jag och min cajsabajsa på lite strunt... haha. Avslutade skoldagen med en riktigt rå idrottslektion. Hej träningsvärk.

Det var tänkt att jag skulle gymma idag. Men skolan går alltid först. Har ett megafettstortäckligt geografiprov imorgon som springer mig hack i häl - så den måste prioriteras. Ska även försöka göra klart religionsuppgiften eftersom jag behöver hela nästa vecka till hemtenta. Så, peace out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar