onsdag 4 maj 2011

Studieren mach frei

Hemskt att skriva så egentligen, men det är så det är. Blev klar med den skriftliga delen i engelska nationella för ungefär en timme sedan. Kändes faktiskt helt okej! Dock hittar jag alltid massa fel i min egen text, så kan sitta och rätta för alltid och ändå inte känna mig nöjd. Men denna gång, blev jag faktiskt jättenöjd!

Så nu sitter jag med ergonomin som skulle vara inlämnad för 2 veckor sedan, pinsamt... Men nu är den gjord iallafall. Ska också göra klart labbrapporten idag, så jag ligger i fas med alla uppgifter. Har kommit en bra bit på religionsuppgiften, så ska skriva på den när jag kommer hem.

Senare idag ska jag på spinning och bränna massa fett - längtar! Mer uppdatering senare, nu tillbaka till studieren ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar