tisdag 8 februari 2011

Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumba!

Någon som har testat på Zumba som läser min blogg? Eller? Har ju hört att är jättekul, så jag och mamma ska testa det idag! Vad jag har sett och hört är så verkar det jättekul. Jag älskar att dansa, utan koregrafi, då man bara kan improvisera. Det är ju det Zumba handlar om - att hänga med i rörelserna så gott man kan. Och tur det, för jag har zero kordination...

Men men, nu ska jag och min grupp fortsätta med naturkunskapen. Mer uppdatering kommer när jag har slutat!



1 kommentar:

  1. Vi har Zumba hemma de är skit kul ;P det tar som fan på kroppen också var pass är ca 20 min och på de 20minuterna är du döds trött om du inte är van vid att dansa alltså, har en kompis som gick ner ca 10 kilo på ngn månad innan hon blev gravid, nu har hon rasat ner igen och väger ännu mindre pga Zumba det är en skit bra träning som jag rekomenderar starkt det är skit kul också spec om man är flera som dansar på en gång det blir en jävla massa skratt hahah // Li (''gammalvän'' till tommie's familj om man ska säga så bara hamnade här, så kunde ju gott svara :P)

    SvaraRadera