onsdag 16 februari 2011

Don't be a drag, just be a queen.

Är nog inte ensam när jag säger att jag älskar Lady GaGas nya låt? Eller? Fast har älskat henne sedan första låten för snart 3 år sedan. Tycker att hon är unik, och kör sitt eget race. Hon inspirerar otroligt många ungdomar och säger till dem att de ska vara sig själva. Flera såna, istället för te.x Kissie?

Iallafall. Sjukanmäld idag också, är helt matt och har otroligt ont i bihålorna. Kommer nog inte kunna gå till skolan imorgon heller. Yay? Missat två fetstora redovisningar. Sen svarar ingen lärare på mitt mejl heller, så det finns liksom inte så mycket jag kan göra? Kul...

Idag har jag inte gjort något direkt. Har bytt burarna och ska snart in i duschen. Vad ska ni göra idag?



Den jackan vill jag ha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar