måndag 7 februari 2011

Började dagen med gym!

Fixade gymkort igår ju, som är gratis hela veckan. Så, såklart ska jag ju utnyttja detta! Därför började jag och Tommie dagen med att gymma klockan 07.30 till 08.30. Körde kondition och sedan styrka. Känner redan träningsvärken... Så imorgon blir det Zumba med mamma och gym efter det. Kommer definitivt köpa ett årskort nästa vecka! No doubt about it...

Så, nu när jag kommer gymma mer - kommer mitt liv bli riktigt hektiskt. Idag är jag hemma 16.30 och ska upp 08.00 imorgon. Imorgon ska jag ju träna också, och plugga. Kommer knappt ha tid för mig och Tommie. Har i och för sig förvarnat honom om det, att det kan bli lite tid för han och jag. Men nu är det så att skolan är prioritet ett. Utan tvekan! Sover ju hos honom på kvällarna, så vi får iallafall se varandra...

Men, nu sitter jag och väntar på att geografin ska börja. Tydligen är schemat ändrat, så att vi går till 16.00 istället för 15.00... Inte helt populärt, kan jag säga. Tydligen börjar vi tidigare på fredag, så vi får se hur det blir denna veckan. Hoppas på en awsome vecka!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar