söndag 6 februari 2011

Jag mår så jäkla bra!

Mår så himla bra just nu! Ibland känner man att allt är skit, men jag har en riktigt bra period nu. Stressar rätt mycket dock. Hinner knappt komma hem, träffa Tommie, och plugga - och få lite sömn samtidigt. Men jag lever hellre ett stressigt liv där det finns effekt, än att leva ett slappigt liv där inget händer. Inte sant?

Så idag var hela min familj, Tommie och hans lillasyster och simmade. Simmade 45 längder vilket är lite ungefär 1,125 km! Inte illa. Så, har ju berättar innan, att jag vill skaffa gymkort. Gymmet vid mig ger en 7 dagar GRATIS träning för att prova på. Så jag, mamma och Tommie skaffade ett sådant! Jättekul ju! Kan gymma/gå på pass, närsom mellan 06.45 och 22.00. Så på tisdag ska jag på zumba och imorgonbitti ska jag gymma med Tommie. Efter det köper vi nog riktigt gymkort. Så nu jäklar blir det fart på grejerna. Hoppas på att gå ner 6 kg denna veckan, nu när jag gymmar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar