onsdag 23 februari 2011

Kluven...

Känner för att radera ALLA blogginlägg på denna bloggen? Känns som jag bara svamlar massa och inte skriver om något som lockar någon. Tanken är ju att jag vill att folk ska se det jag skriver och få igång tankarna på dem. Eller så borde jag kanske bara blogga när jag har något intressant att säga?

Det man tjänar läsare på är ju att trotsa, att tycka saker och föra fram åsikter. Men det är rätt farligt att göra det, jag vill inte bli "dömd" på det sättet som te.x Kissie är. Hon gör allt för att provocera, och jag är inte sån. Vi får se hur det blir.

Men jag lovar att det ska bli ändringar. Ska göra mer "intressanta" inlägg, föra fram åsikter och mindre vardags babblande... Jag menar, vem vill egentligen veta vad jag gjorde i skolan? Jag personligen hatar att läsa såna bloggar där folk bara berättar vad de gjorde under dagen. Får se om ni märker några ändringar inom tid...

Funderar också på att skaffa en till blogg, som bara handlar om min träning. För många undomar är i min sits, d.v.s att de inte är nöjda med sig själva och vill göra något åt det. Funderar på att skriva från början till start, mat, viktnedgång, gym, muskler - allt. Låter nice!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar