onsdag 2 februari 2011

dag 06 - min bästa vän

Ska jag vara ärlig, har jag ingen bästabästabästabästa vän, som många har. Jag får aldrig den kontakten, vet inte om det har med mig att göra, men det har alltid varit så. Det är precis som om folk tycker jag är konstig? Dock vågar aldrig dessa personer komma fram till mig och säga det. Fegt... Men ja.

Min bästa vän, måste nog vara Frida. Vi har känt varandra sedan vi var runt 4. Vi sov över varenda helg och lekte alltid, lite som systrar. När vi var 13 kom vi ifrån varandra helt, eftersom vi hade ett litet bråk som ledde till att vi började umgås i olika "gängkretsar". Men vi blev vänner igen i 7:an. Sedan dess har vi haft en jättebra kontakt. Vi har samma personligheter och åsikter.

Men en annan jättebra vän jag har, som jag fick nu när jag började gymnasiet. Är Pernilla, som jag har skrivit väldigt mycket om. Vi är jättebra vänner och det är alltid så avslappnat emellan oss. Jag hoppas vi kommer vara vänner länge till!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar