måndag 21 februari 2011

Fått min första hemgiftgåva? Haha

Tjena! Dåligt med uppdatering, men har haft full upp hela dagen. Vaknade vid 09.00 hos Tommietott, och när han stack till jobbet stack jag med mamma, pappa och mormor till Pingskyrkans secondhand. Brukar följa med dit ibland, dels för tidsfördriv men också för att man faktiskt kan hitta prisvärda och fina saker! Efter det åkte vi hem till min moster och Julius! Han var hur go' som helst. Har saknat båda två massor!

Så, när vi var på secondhand så hittade jag jättesöta shot/snapsglas i ROSA. Helt otroligt söta var dem, så mamma tog dem och sa: "Detta blir det hemgift" Jag: "Vad är det?" Hon: "Sånt man tar med sig när man flyttar. Och du ska ju bo hemma tills du är färdig på universitet, så du kan väl likaväl få dem nu!". Jag: "Hahah!".

Nu ska jag blogga klart och samla ihop mina saker. Ska till gymmet idag ju. Spinning är det som står på schemat. Har ju varit på den en gång innan på idrotten i skolan, men är lite nervös. Tänk om jag inte alls hänger med? Har förresten fått massa kommentarer om att det syns att jag börjar "komma i form". Känns jättekul att höra!

Hemgift? Ursöta ju!


Sötnos!

Julius lilla fot!


2 kommentarer:

  1. jag har faktiskt hur mycket som helst som hemgift xP mina kompisar tycker att jag är tokig. Har glas , små tallrikar, skålar och sånt xD

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt också hemgift :D
    Några muggar, tallrikar och skålar ;)

    SvaraRadera