fredag 18 februari 2011

Pencillinkur - check!

Tog sista pillret imorse mot min urinvägsinfektion, så nu är jag frisk. Bara förkyldningen kvar, skönt. Har massa träningsvärk från igår, vilket är super - det betyder ju att träningen fungerar. Höll ju på att dö lite igår när jag såg den 3:e snyggaste killen på Jorden. Herre! Hoppas han har årskort...

Många undrar nog varför jag snackar "så", om andra killar. Men jag är ju inte KÄR i dem, jag skulle aldrig bli ihop med dem! Jag älskar dem för att de är snygga, om man kan säga så? Ni vet den "crushen" man får på kändisar. Men jag älskar ju Tommie för han är den finaste, snällaste och bästa killen som finns.

Så, idag är det fredag. Mamma ska laga min favoriträtt (bild kommer) och sen blir det spelkväll med familjen och Tommie. Kommer blogga lite mer seneare, har kommit av mig med listan... Men det kommer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar