onsdag 2 februari 2011

Skönt starta dagen med träning!

Pigga hej till alla som läser! Haha.Var dock inte lika pigg när jag gick upp 06.30 imorse. Har vant mig alleldes för mycket vid mina sena tider. Men startade dagen på friskis som jag kommer göra nu varje onsdag efter gymintrot. Sprang på löpbandet i 18 minuter och cyklade i 18 minuter. Utöver det körde jag rumpa, mage, lår, armar och bröst. Brände drygt 350 kcal. Fick mycket motivering från igår!

Så just nu sitter jag på biblioteket med Pernilla. Jag ska snart börja räkna lite matte och vid 11.00 ska vi äta sallad. Kommer bli en jättehärlig dag! Har ju dessutom 19 månader med min Tommie idag. Han har tydligen planerat något som är en överraskning. Hihi, spännande. Älskar honom! Men nu ska jag försöka fokusera på matten. Ha det så bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar