tisdag 15 februari 2011

No school today either

Nepp, ingen skola. Börjar bli så otroligt uttråkad, håller på att dö! Sitter bara hemma och halvsover, känns det som. Dock, bestämde jag mig för att åka till IKEA med pappa. Låter väl lite väl när man är sjuk? Men saken är den, att jag verkligen behövde komma ut. Jag blir helt galen annars.

Grejen är ju den, att jag fyller år den 13:e mars! Vilket är rätt snart, mindre än en månad ju. Så, det enda jag har önskat mig - är en större säng. Jag och Tommie har varit ihop i snart 2 år, och vi är så trötta på mina lilla säng, så vi sover alltid hos honom. Vilket är rätt tråkigt i längden, eftersom jag inte sover hemma så mycket. Vi var då på IKEA och hittade en säng jag ska få! Längtar så! Kommer även göra om lite, flytta lite möbler, göra mig av med min bokhylla och så. Kommer bli jättekul!

Så, nu ska jag titta på repriser av Glee, sedan ska jag städa marsvinsburarna. Yay?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar