måndag 14 februari 2011

Tråkigt/skönt att vara sjuk?

Hej hej! Idag har jag inte gjort något, vilket har både varit skönt och jobbigt. Jag blir så otroligt rastlös, och att jag inte kan gymma nu, gör det inte bättre! Dock är det skönt att jag får slappna av lite, känner hur spänd jag har varit. Helt sjukt att man inte ens har tid att stanna upp och känna av stressen?

Det värsta med detta, är att det förmodligen är fest på torsdag. Alla ettor ska dit, och jag kan ju inte dricka något alls med pencillin i kroppen. Kanske åker dit bara för att umgås? Men känns inte så bra, inte kul att stå där helt spiknykter när folk blir jobbiga. Inte sant?

Så, idag har jag bara slöat. Kommer inte till skolan imorgon heller. Känner att jag måste vila bort förkyldningen och det tunga i huvudet. Har druckit te, och ska nog snart ta en kopp till. Är ju viktigt att kissa/dricka mycket, så "systemet" sköljs igenom. Ni får ha det så bra! Take care.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar