måndag 28 februari 2011

Tillbaka till skolan idag!

Måndag idag! Ingen som har missat det antar jag? Mår lite bättre idag med allt, känns skönt att få komma tillbaka in i rutiner. Får tänka på annat och fokusera på något. Så idag började jag 12.15 men träffade Pernilla i stan lite tidigare för att äta. Blev en kycklingsallad och vatten! Älskar Birgers kycklingsallad!

Så, två lektioner senare så var jag på stan med Pernilla eftersom hon skulle köpa lite smink. Senare kom Tommie efter hans sista dag på jobbet och bjöd på Subway. Skitgott! Nyttigt dessutom Skippa osten och fet dressing och ta fullkornsbröd så är du nere på 300 kcal/15 cm Subway. När jag kom hem pluggade jag och nu tittar jag på Top Model. Hur var er dag? :)

Imorgon blir det nog husläkaren, har fått tillbaka min urinvägsinfektion. Great...

För övrigt har jag mätt mig idag! Vikten är -0 kg men totalt 7,3 cm runt hela kroppen! Känns som ett stort framsteg!

Såhär glad blev jag på tyskan .. arrgghhh


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar