tisdag 22 februari 2011

Snö!? What?

Ja, tyvärr är det jag ser rätt... Det snöar?! Det brukar tyvärr vara den sista snön/slask på min födelsedag. Jag hoppas inte på det... Vill ju ha sol och fint. Men det finns inget att göra åt det. Sitter och lyssnar på soundtracket till "Burlesque". Underbara låtar. Funderar på att se filmen igen...

Men snart ska jag fördriva tiden med Sims 3. Ska till Väla senare när mamma ska till jobbet. Ska dock försöka hålla i mina pengar, hur svårt det än kommer bli... Avslutar inlägget med en söt liten dikt.

Dear stomach, sorry for all the butterflies.
Dear pillow, sorry for all the tears.
Dear body, sorry for all the pain.
My dear sweet heart, sorry for all the heartache.
Dear soul, sorry for all damage.


And brain, you were right all along...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar