tisdag 8 februari 2011

Nu; mot gymmet!

Nu är jag hemma och har fått i mig lite mat dessutom. Hade ett rätt stort arbete i grupp som skulle vara inne imorgon så vi satt och gjorde klart det. Så var i skolan från 08.00 till 16.30, 8½ timme. Inte illa? Haha! Vad gör man inte för betygen egentligen?...

Som jag skrev innan, skulle jag till gymmet och ha Zumba med mamma. Tyvärr blir det inte så, hon är dunderförkyld och då är det ju inte bra att träna! Tänkte först på om jag skulle vila, men jag har motivationen uppe, så lika bra att göra det. Dessutom är det gratis denna vecka, så får passa på ju! Så ska bege mig dit om 10 minuter ungefär.

Just nu, ligger Tommie och sover i min säng. Han är superduperdunder förkyld. Hela hans familj och min är det, så då är det extra bra att träna. Det stärker ju immunförsvaret. Dubbelt upp idag då! Var tänkt jag skulle på gymmet imorgon med skolan, men ska ta sovmorgon istället. Måste få sova ut - skriker kroppen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar