söndag 27 februari 2011

Orkar inte sitta hemma...?

God eftermiddag! Sitter i soffan och tittar på ett träningsprogram. Kommer inte ihåg vad det heter bara? Men blir så sjukt taggad på att träna nu. Lovade mamma att jag inte skulle, men jag känner att jag blir så rastlös. Jag HATAR att bara sitta och inte göra något.

Så, lovade mamma att inte jag skulle dit för jag är rätt förkyld, men jag vill verkligen dit. Men tror inte jag kan. Mår så sjukt illa och är snorig, kroppen hade nog lagt av eller så kommer jag nog kräkas på löpbandet... Iuw? Så har bokat spinning imorgon med min mamma. Är nog bättre att jag stannar hemma och vilar så jag kan spinna imorgon (och bränna 880 kcal..)

Nu ska jag spela Sims 3, sedan duscha, äta, och kanske spela lite TV-spel med min Tommietott. Imorgon börjar skolan igen, och det känns faktiskt helt okej. Saknar runtiner och saknar min Pernilla! Saknar skolmaten också, blir så bortskämd med alla goda sallader. Mums...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar