torsdag 3 februari 2011

Grattis på födelsedagen min finaste mamma!

Dåligt med uppdatering idag! Sorry. Men jag kom hem, sen åkte vi till City Gross diret. Mamma fyller år idag, så detta inlägg är tillägnat till min älskade mor! Hon ska ha sin fest imorgon så vi handlade lite. Så nu ska jag hem till Tommie. Funderar på att äta något först, är hungrig...

Har ätit 3 kakor idag, känns inte bra. Dock var jag så nyttig idag på Burger King att han i kassan nästan skrattade åt mig. Min familj var jättehungrig, och ville äta där - så jag gjorde det bästa av situationen. Jag tog kyckling i fullkornsbröd. Till det tog jag en liten sallad istället för pommes, och kolsyrat vatten istället för läsk. Sparade minst 500 kalorier på det! Ska ut och jogga bort kalorierna imorgon dock. Känner mig inte bra när jag har ätit sånt... Usch.

Så: Grattis på födelsedagen min älskade mamma! Du är min värld, det ska du veta. Du kommer alltid ha mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar