lördag 19 februari 2011

DEAD BY APRIIIIIL!

Tjena! Har nästan precis vaknat. Åt hembakad pizza innan, sen somnade jag i min säng, haha! Tommie kom över lite, innan han ska över till Danmark med sina vänner och festa lite. Hade gärna följt med, men ska spara mina pengar, så det får bli en annan gång.

Förresten, inte visste jag att DEAD BY APRIL skulle vara med i melodifestivalen!? De var väldigt populära med "Losing You" förra året och jag har älskat dem sedan deras första låt! Hoppas verkligen på att det blir ett superbra nummer! Ska nog ringa in på dem...?

Så, var på gymmet vid 13.00 tiden. Kände mig fett duktig! Sprang 35 på löpandet, blev så stolt! Har aldrig kunnat springa förr i mer än 1 minut, nu klarar jag det i flera. Älskar när man märker framsteg, inte sant? Just nu sitter jag och tittar på Glee, ska snart spela sims och sedan blir det melodifesitvalen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar