fredag 1 april 2011

Freitag!

Japp, fredag - äntligen! Har varit en otroligt tuff vecka på alla sätt. Många jag har förlorat och mycket i skolan. Ibland undrar man hur i hela friden man orkar? Har ni tänkt på det egentligen - hur stark man är om man bara kan? Helt sjukt egentligen...

Så, idag började jag en timme tidigare och fick därmed sluta 10.15 istället för 11.15! Inte helt fel. Polisen var förresten på vår skola idag. Helt mysko? Vi skulle upp och lämna ansökningsblanketter till kursvalet, så stod de inne i rektorns rum. Vi bara tittade snabbt in, så kom en polisman ut och sa: "Är det viktigt det ni gör?". Vi: "Vi ska bara lämna papperna". Han: "Ja, sen får vi ber er att gå". Samtidigt, så rullade de ner gardinera till rektorns rum. Fattar inget? Värsta pikébussen också. Rektorn kanske åker dit för tjänstefel för att han anställde vår mattelärare... hahahah!

Iallafall! Idag kommer bli den bästa dagen på väldigt länge! Ska gymma och städa nu, sen ska jag hem, duscha, fixa mig och så. Vid 5 tiden ska jag och mamma och äta INNAN CAROLA KONSERTEN! Ska bli så himla kul att få se henne och umgås med min kära mamma! Efter det, ska Kristoffer sova hos mig <3. Kan det bli mycket bättre? Tvivlar på det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar