onsdag 13 april 2011

Please tell me what is taking place 'cause I can't seem to find my trace.

Hejsan allihopa! Har knappt bloggat alls, har helt enkelt inte orkat. Försöker styra upp mitt liv och ta hand om saker och ting som jag aldrig har kunnat innan. Har också otroligt mycket med skolan (för mycket...). Träffar Kristoffer mycket! Finaste killen på hela jorden! Finns inga ord <3.

Så, det som händer i mitt liv nu, är att jag faktiskt lever, på riktigt! Har förstått vad livet innebär och vilka möjligheter jag har. Förstår nu också, vad jag verkligen förtjänar, tack vare Kristoffer. Vad hade jag gjort utan honom? <3

Snart ska jag sticka hem till honom, och sova där ikväll. Enda dagen vi börjar samma tid, så vi får utnyttja det! Hoppas ni har en bra kväll, för det ska jag!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar