lördag 2 april 2011

Bästa helgen i mitt liv!

Gårdagen var underbar! Och ni som tycker jag är töntig, eller hatar Carola - kan klicka iväg er nu.

Innan jag och mamma stack till konserthuset så åt vi mat på Haket. Jättegoda grillspett och potatisklyftor! Sedan gick vli lite på stan, eftersom vi hade så mycket tid på oss. Köpte foundation och lite sånt. Påvägen tillbaka, såg vi Michael Jacksson! Haha, nej, men han dansade och såg ut som honom, bild kommer sen.

Sen när vi väl var inne på konserthuset, kändes allt jätteoverkligt. Jag har gillat Carola sen jag var 7 år. Man kan säga att hon är den första artisten jag lyssnade på, efter bamsehits och smurfhits, hahah. Själva konserten var superbra! Jätterolig och bra. Hon har en fantastisk röst och är så rolig att titta på!

Vi hade med oss två gamla tidningar som vi ville att Carola skulle signera efteråt. Hon blev helt ställd när hon såg de gamla tidningarna! Hon stod och bläddrade i dem och tittade på mig och min mamma precis som om hon kände igen oss. Sen blev vi fotade och fick massa kramar, samt pratade med henne. Känns helt sjukt!

Sedan sov Kristoffer över hos mig också, underbart! Ska träffa honom snart. Hoppas ni har det bra! P.S - alla bilder från igår kommer senare.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar