fredag 22 april 2011

Helgens planer!

Imorgon är det påskafton! Gillar inte påsken så mycket, vet faktiskt inte riktigt varför. Har nog bara blivit så. Var bjuden till min moster, men jag och Kristoffer bestämde oss för att gå ut och äta. Vi ska också byta påskägg, om jag inte har fått helt fel för mig! Mysigt!

Ska också beställa en ny telefon idag! Har velat ha den telefonen sen den kom ut - Xperia Arc! Den är så himla snygg! Var på Väla idag med Kristoffer och pappa och tittade på den, hihi. Det kostar 350 i månaden för 5000 gratis sms,  fri surf, ringa för 200 och ringa gratis till hela min familj, telefonen ingår i priset också! Men mina föräldrar betalar 100 kronor av det, så det blir bara 250 kronor för mig var månad. Det är det jag slösar idag, utan att ha fri surf! Inte illa va? ;) Får även tillbehör till för 1000 :- Heja mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar