fredag 22 april 2011

Min träning och diet!

Tjena sidbena! Eftersom jag har varit så inaktiv, så är det kanske vissa som undrar hur det går med min viktnedgång, och om jag fortfarande kämpar på.

Och jag kan säga er, att jag kämpar nästan som aldrig förr! Jag gick ner c.a 3 kg på 2 månader, sedan stod det still ett bra tag. Blev riktigt less på det, men när vi pratade med en kille som jobbar på gymmet där jag gymmar, sade han att det är en normal reaktion för kroppen - och att jag skulle kämpa vidare. Vilket jag gjorde...

Och nu, en månad senare - har jag gått ner 3 kg till! Vilket betyder att jag har gått ner 6 kg på snart 4 månader! Jag känner mig jättepepp, och har c.a gått ned halva av den totala viktmassan jag vill gå ned. Trodde aldrig i denna värld att det någonsin skulle gå - jag menar, jag har aldrig lyckats innan. Men det negativa tänket är borta och jag känner mig piggare, fräshare och snyggare än någonsin!


Hur har jag gjort då? Jo, jag har skippat ALLT godis, chips, läsk och överonyttiga måltider på vardagarna. Jag har ätit c.a 3 mål om dagen och bara tills jag är mätt. Vet jag med mig, att jag har ätit för mycket, går jag till gymmet dagen efter så att jag inte går upp i vikt av det. OBS, glöm inte att det är viktigt att äta onyttigt iallafall en gång i veckan - annars kan kan man få "abistinens" och börja äta onyttigt hela tiden.

Detta låter så jävla klyshigt, men kan jag fixa det, så lovar jag att NI också kan!


Detta är jag, en bild från i förrgår. Ser ni någon skillnad? Jag gör! :)


1 kommentar:

  1. Man ser skillnad i verkligheten också Kaza! :D Du är så duktig :D <3

    SvaraRadera