tisdag 26 april 2011

Bye bye påsklov, I'll be missing you...

Sitter i skolan för första gången på 9 dagar. Känns så sjukt weird, och jag är nog inte ensam om att tycka så. För 24 timmar sedan låg jag och mös med min, min min min Kristoffer (<3) och nu sitter jag här och stirrar ner i skolarbetet. Hemskt? Ja. Men det är så det är.

Började med att få en fetebigmamastor hemtenta och en annan uppgift på det med. Men jag försöker trösta mig lite ... bara 6 dagar och 29 hela skoldagar kvar till sommarlov! Det kommer gå bra, men det känns så otroligt mycket. Rätt mycket stress i skolan just nu - många betyg som måste höjas och många uppgifter som ska lämnas in.

Ikväll ska jag plugga och träffa min Kristoffer! Vi ska sova tillsammans inatt - gårnatten var hemsk. Första natten på 9 dagar som jag sov själv. Snacka om att man vänjer sig snabbt <3 Speciellt om personen är så himla fin på alla sätt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar