fredag 22 april 2011

Min, bara min Kristoffer!

Som jag nämnde, tänker jag fram och tillbaka på olika idéer om hur jag kan göra min blogg intressantare och locka fler läsare. Jag har kommit på rätt mycket faktiskt! Ska ha lite olika rubriker som följer av lite saker. Lät rätt klyddigt, men mer än så säger jag inte ;) Ni kommer att få se ändringar varenda dag och jag hoppas att ni kommer gilla det!

Idag vaknade jag upp hemma hos Kristoffer. Och vet ni? Igår, tog han mina händer och frågade: "Vill du vara tillsammans med mig?". Visst, vi "var" redan tillsammans, men det var liksom inte officiellt. Så igår, blev det det, och det känns så himla skönt! Han är bara min och ingen annans - min fina Kristoffer <3. Hihi! Men nu är jag hemma eftersom att han ska se HIF, så vi får ses senare ikväll. Dock glömde jag min telefon hos honom - så ni vet det.

Så, livet leker och jag mår bra för första gången på säkert ett år. Vädret är underbart och det är lov i nästan 4 dagar till! Kan inte bli bättre, eller hur? Ikväll ska det bakas pizza och ses film med min minminimmimnminminin Kristoffer!

finafina Kristoffer <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar