torsdag 7 april 2011

It's so unfair.

Har ni tänkt på hur jävla orättvist livet är egentligen? Nu syftar jag inte på mig och mina problem, jag menar världen i allmänhet.

Har en jag känner, nämner inget namn, som har det riktigt jobbigt just nu, av olika anledningar. Jag menar, allt det som drabbar henne/honom, varför kan inte den s.k "gud" ta problemen och skicka över dem på någon äcklig peodfiljävel som verkligen förtjänar det? Varför kan inte "gud" straffa de som verkligen förtjäna det, och lämna de oskyldiga ifred?

Just nu går hela världen under. Bit för bit faller isär och jag har bara två händer - hur ska jag någonsin kunna hinna fånga dem alla? Det är omöjligt just nu. Jag lever så gott det går och försöker skaka bort alla tankar som inte är positiva. För, att stanna kvar och stampa på samma ställe gynnar ingen. Måste fokusera på mig själv och vad som gynnar mig.

Jag vet inte. Jag är så jävla helvetes förvirrad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar