onsdag 27 april 2011

Mitt liv är likt en tornado...

Sitter i Kristoffers säng och pluggar satan i det. Har så mycket att ta igen efter allt jag har missat i skolan p.g.a skit som har hänt i mitt liv, så jag ansåg att det var bättre för mig att stanna hemma. Visst, då kanske jag inte borde vara med Kristoffer, men sanningen är den att jag koncentrerar mig fett bra här. Antar att vissa människor pluggar man bättre med än med andra.

Så just nu sitter jag och arbetar med geografi. Skriver om tornados samt att jag gör en Powerpoint samtidigt. Det skulle redovisas idag med Pernilla kom försent och jag mådde dåligt så det får bli en annan dag. Dock måste det göras klart vilket fall som helst - så lika bra att göra det. Sen gillar jag geografi... dock inte läraren. Men det är en annan femma.

Så, nu ska jag göra klart geografin och ergonomin som skulle vara inlämnad förrförra veckan (bättre sent än aldrig...?) Efter det ska vi nog äta lite nudlar och sist bege oss till Kristoffers körskola. Jag ska vara med när han övningskör idag, lite smått nervös, men jag vet att han tar det lugnt. Det märker vi .. annars blir detta mitt sista blogginlägg ;) Haha! Nej, usch vad hemskt...

Men nu har jag skrivit alleldes för mycket strunt. Ska återgå till geografin - ha det så bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar