måndag 11 april 2011

No life?

Sitter i skolan fortfarande, fast jag slutade för snart två timmar sedan, haha. Men, pluggar inte direkt. Sitter och väntar på att Kristoffer ska bli färdig på körskolan, så ska vi ses sen. Har inte träffat han så jättemycket i helgen p.g.a lite saker som har hänt, så det ska bli så skönt att få träffa honom!

Annars, har det inte hänt så mycket. Har typ inget liv nuförtiden, har ett så jäkla stort projekt i skolan, som kommer ta livet av mig... Tänker inte beskriva det, för det orkar jag inte, men det är 15 sidor långt och ska redovisas imorgon. Lite smått nervös är jag... haha! I fredags var jag hemma 17.30 p.g.a att vi var tvugna att stanna kvar.

Nu ska jag samla ihop mig, sedan ska jag träffa krilleboi <3 Ha det så bra i denna underbara vårdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar