fredag 15 april 2011

Varför är hon så hatad, egentligen?

Jag syftar på Rebecca Black, eller hur hon stavar. Egentligen, VARFÖR är hon så himla hatad? Jag förstår ju att texten är värdelös - det är den verkligen. Hon sjunger om vad hon gör från hon stiger upp tills hon går och lägger sig. Men ärligt, varför har hon blivit så hatad?

Hennes föräldrar betalade henne en musikvideo och hon har skrivit låten själv. Hon är runt 12 - 13 år gammal och jag menar, vem förväntade egentligen sig något bättre? Det var en video som gjordes för att hon själv ville. Någon som dock verkligen inte kan sjunga, som sjunger så j*vla falskt, är Håkan Hällström. Då undrar jag, varför är en tjej på 13 år (som iallafall kan sjunga rätt hyfsat) så hatad när det finns vuxna som inte kan sätta en ton rätt?

Jag tycker, personligen, att texten är dålig - ja. Men det finns så mycket värre, hoppa på en liten flicka för en låt hon gjorde på skoj, är rätt sjukt?

Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar