torsdag 21 april 2011

Hej, lever ni?

Jag lever nu iallafall! Det har hänt så jäkla mycket i mitt liv, på knappt två månader - därför har jag inte varit så rolig med mitt uppdaterande. Men ibland behöver vi alla stanna upp och tänka lite. Men nu, är jag officiellt tillbaka i bloggvärlden - och jag har verkligen saknat det!

Så, nu har jag hunnit tänka över bloggen och nu vet jag hur jag ska göra den mer intressant. Ni kommer få se små ändringar lite här och där med tiden, hoppas ni kommer gilla det! Funderar eventuellt på en ny design, men det får vi se ;)

Så livet flyter på nu och jag känner att jag har kommit på banan igen. Ibland måste man helt enkelt må dåligt för att kunna må bra. Och om det någon som undrar - så ja, Kristoffer är min pojkvän. Och ja, många kanske tycker det är lite konstigt att det har gått så "snabbt", men det har legat myyyyyyyycket tid bakom och mycket prat om detta, mellan han och mig. Så, lämna den biten till oss så blir det bra.

Det var allt för mig idag, hoppas ni har saknat mig!


Älskar dig, gubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar