fredag 29 april 2011

Det går bra nu!

Vilken dag det var igår! Skolan gick bra, fick faktiskt mycket gjort. Har haft lite svårt att koncentrera mig på sistone - men jag lyckades rätt bra igår. Fick mycket gjort i matten (en applåd till mig!). Så när jag kom hem väntade en bra överraskning... hihi...

Min telefon hade kommit! Äntligeeeeeeeeeeeen! Äntligen kom min Xperica Arc! Den är superfin! Och det tog bara några sekunder, sen satt jag och fifflade med den - haha.  Den är verkligen underbar, så är du ute efter en ny telefon kan jag verkligen rekommendera den. Jättebra touch, fin skärm och otrolig kamera! Så igår var jag och Kristoffer nere i stan, så passade på att köpa Spotify Premium. Då slipper jag lägga in massa musik, haha.

Idag ska vi eventuellt på tiviolit som är nere i stan. Men vi är inte riktigt säkra på om det är tivoli idag? Eller om det börjar imorgon? Aja, det återstår att se! Ska även storstäda ovanvåningen samt göra en höööög av skolarbete. "Ledig" var det...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar