måndag 18 april 2011

Love life!

Igår var nog en av de bästa dagarna i mitt liv! Vaknade upp bredvid Kristoffer och åt god frukost som vi köpte. Han är så himla fin! Sen kom hans moster och kusin, så jag fick hälsat på dem också. Lite småläskigt, haha. Senare, stack vi till Väla. Fick hem ett nagellack, marsvinsmat och ett par armytights som jag har velat ha länge!

Sen, stack vi till Kärnan vid solnedgången och tog massa fina bilder (de kommer upp sen), och sist, såg vi film hemma hos mig och mös. Vardagslyx som kan betyda så himla mycket! Sötaste, finaste, underbaraste Kristoffer <3.

Så idag lyser solen precis som mitt leende! Han ska till Göteborg och se HIF, så under tiden ska jag sola, träna och plugga. Jag vet - plugga på ett lov... men vad gör man inte? Ikväll sover jag hos Kristoffer! Love life!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar