onsdag 19 januari 2011

På plats i skolan

Sitter och väntar på att lektionen ska börja. Har varit en rätt bra dag hitills, förutom att jag nyss kom på att jag har glömt min bok hemma. Konstigt nog har jag faktiskt börjat älska den, så tar tillbaka allt dumt jag sa om den! Haha. Tyckte att den var tråkig i början men det blev bättre. Hade ju tänkt läsa ut den nu på lektionen, men fåt göra något annat nu.

Igår var det otroligt hektiskt och jag var så glad när jag äntligen fick sova. Fick nära 10 timmars sömn inatt och det har hjälpt. Dock måste jag hem och städa idag, och känner mig allmänt deprimerad över allt som händer i min omgivning. Har så mycket med mig själv (egoistiskt det lät) så jag orkar knappt lyssna på något. Brukar alltid bry mig om alla andra mer än vad jag bryr mig om mig själv, kanske dags att tänka lite på mig nu?

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar